UWGG_Strigino_FSX_V2
Script used for FSX basic model of the airport scenario Antonio Totingue (et Cie) for FS9 "Script International Airport " Nizhny Novgorod - Strigino" (UWGG)- audit and assembly in one package"
http://www.avsim.su/f/fs2004-sceneries-44/nizhny-novgorod-uwgg-2006-scenery-revision-13841.html
Red diamonds from ANRI
http://www.avsim.ru/f/fs2004-for-designers-37/library-marking-parking-areas--40487.html
Fototerrayn from Vladimir Shipilova (bb1968) with my further changes and corrections.
Change of seasons in vegetation in the script , a simple system of this action.
Adapting the script files for the system in DX10 komplekte.VNIMANIE : For DX10 lighting system made ??less effective than in DX9, and apron lighting has a serious drawback as unrecoverable off the lighting effect at a certain angle to the center line of vision.
Changes in version 2 : a lot of changes .
Landklass ONLY FTX ORBX GLOBAL V1.1 World textures for default textures untested .
INSTALLATION to version 2 :
DELETE ! the first version of the script and install this version ....
Кстати,не знаю конечно,но вот какие мысли,аэропорт Оренбурга из 9-ки в принципе почти нормально встает,за исключением деревьев,сам порт там небольшой,может быть стоит к нему присмотреться? − Sergaika, 10 years ago, #
А у меня такой вопрос: почему объекты аэропорта (машинки, люди) снизу немного покрыты прозрачными текстурами, как будто ноги и колеса в тумане. Днем не помню, есть такой эффект или нет, а вот ночью есть. Щас в Самаре вот увидел и решил спросить. Причем мой самолет и GSX техника нормально отображаются − Budweiser, 10 years ago, #