Jump to content

Илья_777

Members
  • Content Count

    1171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

108 Хорошая

About Илья_777

  • Rank
    Гуру
  • Birthday 11/28/1993

Contact Methods

  • ICQ
    618-139-224
  • Skype
    tupol154b21

Дополнительная информация

  • Место в рейтинге
    1095
  • Конфигурация компьютера
    Intel(R) Core (TM) i5-4460 3.2 Ghz 3.2Ghz \ RAM-16GB DDR4 \ GTX-1060 3GB \ HDD 500GB \ Windows 10x64

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    KALININGRAD - UMKK
  • Interests
    Prepar 3D V4.5hf2

Recent Profile Visitors

6043 profile views
  1. Верните Авсим-Чат !

    1. ZorgsteinKilloo

      ZorgsteinKilloo

      да нафих он сдался...ущербная дичь!

    2. Илья_777

      Илья_777

      Чепуха на раваных не базар, открой личку ссыкло и дай свой адрес алкаш

  2. Показали б какой-нибудь Саратов или Барнаул, в те места над которыми скрины сделаны, мало кто летать из российских симмеров будет.
  3. Подробнее опишите проблему.
  4. Cтавь этот и не парься. https://www.avsim.su/f/fs2004-scenarii-44/kaliningrad-khrabrovo-umkk-reload-fs2004-l-fsx-54935.html
  5. Главное чтоб динамика была реалистичная..
  6. Смотря какая загрузка, погодные условия. На 321 набираю в два этапа, это в руководстве даже написано. "Initial Climb Be aware of the flap retraction speed (S speed) versus the flap limiting speeds. At high weights S speed may be close to the red 'barbers' poll. In this case the flaps will auto retract to F1 (just slats) at 210kt (1+F limit of 215kt minus 5kt) and give the pilot some speed to play with up to the next limit (230kt). Green Dot speed may also be close to, or slightly above, 230kt so a quick selection of flaps up at 230kt is required to avoid the overspeed. The whole climb out will be SLOW! A careful look at the PERF page before take-off will give the pilot a 'heads up' so the flap retraction method can be briefed. When heavy, you can very quickly get yourself into Alpha Floor...It normally happens with turning departures and just above S speed, you go Flaps 0 and the aircraft passes a waypoint, and as it rolls, VLS charges up because of bank angle and a lack of slats. Give yourself 10kts past F speed prior to retracting to slats only. Climb The climb at 250kt will be only slightly above the GD speed at high weights. Expect lower initial cruise FLs, possibly FL310/320, when the initial take-off weight is circa 85T plus. The climb speeds above FL100 in the 321 are normally a little higher than the 320/319 (at a given CI) which will result in an earlier transition to the MACH climb phase. The final stages of the climb will take some time with rates of climb around 500fpm to be expected"
  7. Подскажите пожалуйста, как зарегистрироваться у них на форуме? Пробовал с разных п/я, письмо так и не приходит.
  8. Благодарю! Да так и есть, вопрос закрыт, ФПС кстати не просели!
  9. Привет! Подскажите как увеличить дальность прорисовки этого самого "квадрата" я так понимаю это площадь теней, на поверхность которой она отображает...
  10. Друг это все красиво молодец, сделай пожлст скрины суровой реальности: Сибирь Тюмень , или любой российский город, зимой в снегопад в ясную погоду
  11. Приветствую, будет ли обновление/добавление новых сетов в вашей программе?
  12. можно скрины сделать ? То тоже есть что напрягает на пфд и нд в 320
  13. cпасибо попробую, в реале засветка облаков есть, вопрос только в интенсивности
×
×
  • Create New...